Translate

vrijdag 22 juni 2012

Mini Amigurumi swap

Een forumvriendin had me gevraagd om met haar te swappen, zij wilde heel erg graag een paar knuffels voor in haar babywinkel en dan in ruil zou zij wat voor mij maken. Dat is natuurlijk altijd hartstikke leuk, want zo kun je gebruik maken van elkaars talenten. Hoewel ik daar gelijk bij moet zeggen, dat ik absoluut niet vind dat ik haaktalent heb hoor!!
Dus na de nodige waarschuwing, dat ik een guerilla haker ben, hebben we afgesproken dat ik zou beginnen met een limegroene kikker. Zijn hoofdje viel een beetje groot uit, maar das eigenlijk wel goed in verhouding tot de rest. Kikker nr 3 is weer beter gelukt dan de vorige 2! Wat ik verder nog aan knuffels haak blijft nog even een verrassing evenals wat ik van haar krijg, daarover later meer. Groetjes Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten