Translate

woensdag 20 juni 2012

Guerilla amigurumi

Hallo allemaal, naar aanleiding van een opmerking van iemand van het forum waar ik lid van ben, kwam het idee om een kikker te haken. Ik kon echter geen geduld opbrengen om een patroon te zoeken of me eraan te houden. Ik ben nogal een "guerilla"of wildhaker de laatste tijd.
Het lukte redelijk tot ik de handen en voeten moest gaan doen. Helaas is dit een echt monstertje geworden, maar hij kijkt wel erg lief.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, het was al bijna donker toen ik hem nam.

Dus vandaag heb ik een nieuwe gemaakt, ook weer zonder patroon, maar wel eerst goed gekeken naar voorbeelden. En ookal zijn de voetjes niet helemaal gelijk. Ik vind het toch al een hele verbetering.
Het is dus een mini guerilla amigurumi geworden!!


Hij blijft niet bij mij, hij is echt voor diegene die erom gevraagd had.
Groetjes Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten