Translate

donderdag 14 juni 2012

Ik ben al enige jaren de gelukkige eigenaar van het "riante huis" uit de Poppenhuizen en Miniaturen. Ik heb het gekocht als casco en zelf behangen en geverfd. De laatste tijd was ik het een beetje zat, dus had ik besloten om de boel grondig te renoveren. Tenslotte is in de echte wereld je huis ook wel eens toe aan een nieuwe inrichting. Dit is de foto van mijn zolderkamertje. Het behang is scrappapier van Tilda, het blauwe bed is een worksshop van 1inchminisbyKris, zie mijn gevolgde blogs. Het is het shabby chic bed. Ik vind het zelf erg sfeervol geworden. Het bed moet nog een matras krijgen en linnengoed, maar ja een dag heeft maar 24 uur....
gr Inge

3 opmerkingen:

  1. Leuk kamertje en succes met je nieuwe blog ik heb er ook al jaren een dus kom ook eens langs bij mij :-)
    http://dwaallicht-dromen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingeltingel,

    Leuke site heb je gemaakt! Ik ga m in de gaten houden om te kijken wat je allemaal aan het fröbelen bent nu je me niet meer dagelijks bij kan praten ;).

    Groetjes je oude achterbuurvrouw Mieke...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het helemaal zitten en liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen