Translate

woensdag 27 juni 2012

Mini Amigurumi Pinguin

Op het forum hadden we bedacht dat er een mascotte moest komen en in de poll werd met grote meerderheid gekozen voor een pinguin. Dus ik weer aan het haken, hij is deels gebasserd op een patroon, maar is ook nog erg uit de losse pols ontstaan. Pinqie zoals hij genoemd gaat worden, gaat straks een heleboel forumleden bezoeken door heel het land.

Was ook weer erg leuk om te maken en ik leer iedere keer weer wat bij. Pinqie is ongeveer 2 cm hoog

1 opmerking:

  1. Hoi Inge, ben vanochtend vroeg (zaterdagochtend na ons overleg van vrijdag)direct je "BLOG" ingedoken.Heb nu al bijna 3/4 uur zitten kijken en lezen,in een woord geweldig! Maar nu ga ik er een eind aan "breien" want ik heb straks nog een afspraak,
    Indrukwekkend hoor!! Leuke hobby. Ga er later nog wel eens dieper in zitten graven, ben je poppenhuis zelf nog niet tegen gekomen, een kwestie van doorspitten denk ik.
    Heb je blog in elk geval bij mijn favorieten gezet.
    Inge, het gaat je goed,
    lieve groet Nieta

    BeantwoordenVerwijderen